Тестування методів підбору ІТ персоналу в Україні

Існує безліч методів та стратегій пошуку, тому варто протестувати різні веб-сайти та способи спілкування з кандидатом. Варто пам’ятати, що анкети людей, які не шукають роботи, іноді старіють. Так що не ставтеся надто критично до своїх облікових записів у соціальних мережах. Якщо кандидат підходить на посаду та його профіль давно не оновлювався, варто зв’язатися з ним та обговорити його поточний досвід.

Основою роботи вихідника є можливість використання команд X-Ray Search та Boolean search. Завдяки X-Ray Search ми отримаємо результати на певних веб-сайтах, а логічний пошук звузить результати пошуку кандидатів до очікуваних фраз або ключових слів (наприклад, навичок).

Спілкування з кандидатом

Контакт з кандидатом — найважливіший напрямок роботи сорсера та рекрутера. При побудові стратегії сорсингу варто подбати про те, щоб спілкування з кандидатом було конкретним, самобутнім та персоналізованим (немає нічого більш відлякуючого, ніж повідомлення «до багатьох»!).

Джерело та рекрутер повинні знати вимоги до претендентів і повинні зв’язуватися лише з тими, хто підходить для цієї посади. Це не лише якість процесу підбір IT персоналу Україна, а й у імідж компанії . Інтернет швидко ловить історії про рекрутерів, які пропонували роботу абсолютно неадекватним людям (особливо надкваліфікованим або в іншій сфері).

У персоналізоване повідомлення варто включити ключові вимоги, опис роботи, діапазони заробітної плати та посилання на форму заявки, в якій зацікавлений кандидат зможе дізнатись більше або подати заявку. При створенні форми заявки варто враховувати візуальну ідентифікацію компанії і пам’ятати, що це ще й спосіб комунікації, який повинен включати компоненти брендингу роботодавця.

Спілкування з боку рекрутера має відповідати прийнятим у компанії стандартам. Кожен (і особливо перший) момент контакту кандидата з компанією формує його думку. Позитивний досвід кандидата (CX) може бути підкріплений:

• персоналізоване повідомлення

• надсилання пропозицій щодо роботи з урахуванням компетенцій

• культура та компетентність рекрутера

• зворотний зв’язок після співбесіди та інформація про результат набору (автовідповідачі, пропоновані системою UCG безцінні)

З великою ймовірністю навіть якщо кандидата не зацікавить нашу пропозицію, він передасть її, порекомендує друзям або розповість друзям про позитивний досвід.

Вимірювання ефективності сорсингу (KPI)

Ефективність процесу сорсингу можна і потрібно вимірювати та тестувати. Завдяки KPI (ключовим показникам ефективності) можна дізнатися, чи приносять пошукові роботи очікувані результати.

Які показники слід враховувати?

• джерело працевлаштування

• частота відповідей кандидата (тобто відношення кількості надісланих повідомлень до отриманих відповідей, помножене на 100%)

• час від першого контакту з кандидатом до працевлаштування (при сорсингу часто більше, ніж під час підбору)

• досвід кандидата (якщо людей, які пасивно шукають роботу, відлякати при першому контакті, вони точно не будуть зацікавлені у співпраці — адже їм нема чого втрачати; додатково варто зібрати зворотний зв’язок, щоб покращити подальший сорсинг процеси)

• вартість залучення кандидата

Вимірювання KPI звучить складно? Ніщо не може бути помилковим, всі дані будуть надані системою UCG.

Незважаючи на те, що процес пошуку вимагає більше зусиль, він того вартий. Правильно проведений (з упором на персоналізацію, відповідні дослідження та зіставлення пропозиції щодо роботи з кандидатом) може надати кандидатів відмінної якості.

Автоматизація пошуку кандидатів через LinkedIn

Підбір персоналу особливо популярний в ІТ-індустрії, але все частіше використовується і в інших галузях. Це стосується не лише вузькоспеціалізованих кандидатів, а й співробітників нижчого рівня та стажистів.

Плагін LinkedIn надзвичайно корисний під час пошуку пасивних кандидатів, оскільки він автоматично імпортує дані відповідних кандидатів у базу даних кандидатів у системі UCG. Такий функціонал зустрічається, серед інших, у рекрутинговій системі UCG.

Плагін Chrome дозволяє автоматично завантажувати дані кандидата з його профілю соціальної мережі (наприклад, LinkedIn) в систему. Використовуючи інформацію, доступну в LinkedIn, ви швидше зберете базу кандидатів.

Швидкий контакт із потенційними кандидатами з бази – гарантія того, що процес підбору персоналу буде більш ефективним, а його вартість значно знизиться.